Web dizainas, kuris parduoda
Jūsų interneto rinkodaros strategijos dėka kažkas nusprendė apsilankyti jūsų interneto svetainėje. Jie jau yra girdėję apie ją ir yra įsitinkinę, kad ten yra gan įdomu. Tai puiki naujiena ir jūs galit sau drąsiai patapšnoti per petį, nes 90% svetainių nėra pasiekę tokių aukštumų. Bloga naujiena - kad 90% iš tų visų 90% apskritai sunkiai žengia sekantį žingsnį didesnių pardavimų link. Yra keletas priežasčių, kodėl jūsų puslapis tinkamai neatlieka savo paskirties:
Žmonės nepakankamai pasitiki svetaine;
Vartotojai ir galimi klientai sunkiai randa ko ieško jūsų svetainėje;
Tinklapis neskatina efektyvaus produktų ir paslaugų pardavimo;
Šie produktai ir paslaugos nėra efektyviai pateikiami;
Įsigijimo arba platesnės informacijos procesai per daug sudėtingi;
Šie produktai arba paslaugos parduodami nekonkurencingomis kainomis.
Kaip įtikinti žmones, jumis pasitikėti
Skirtingai nuo parduotuvės steigimo vietiniame prekybos centre, interneto svetainės ar parduotuvės atidarymas nereikalauja jokio ilgalaikio įsipareigojimo. Svetainė yra globali medijos forma, kuri egzistuoja įvairiausiuose pasaulio kampeliuose, su savitais prekybos reglamentais. Jeigu norite, kad žmonės pirktų iš jūsų arba bent jau domėtųsi jūsų teikiamomis paslaugomis - jūs turite įtikinti juos, kad esate patikima organizacija siūlanti nepriekaištingą aptarnavimą.
Štai penki pagrindiniai dalykai, ties kuriais turėtumėte padirbėti norint laimėti žmonių pasitikėjimą:
1. Bendrovės istorija ir patirtis. Reikia parodyti žmonėms, kad jūs turite reikiamą kvalifikaciją bei gerą reputaciją, pasakojant žmonėms, kaip ilgai jūs buvote savo versle ir kokią patirtį esat sukaupę. Naudokite ne daugiau nei 20% pagrindinio puslapio šiai informacijai pateikti arba bent jau sukurti gana matomą nuorodą į ją. Skiltis „Apie mus“ šiais laikais nelabai ką domina (labiau domina produktai ir kainos), tačiau bet kokiu atveju ji turi paruošta gan rimtai. Jei esate nelabai žinomi rinkoje, galbūt vertėtų pridėti visokius veiklos liudijimus, rekomendacijas ar klientų atsiliepimus.
2. Reputacija. Geriausias jūsų verslo patikimumo patvirtinimas yra iš lūpų išgirsta rekomendacija apie jūsų paslaugas dar prieš aplankant jūsų svetainę. Tai pagrindinis e-rinkodaros principas. Jeigu esate didelė įmonė - rekomendacijos puslapyje gali atrodyti ir neskoningai ir nereikšmingai. Tokiu atveju reikėtų pademonstruoti su kokiais klientais dirbate (su jų logotipais), ir kuo rimtų klientų daugiau - tuo geriau. Ir jokiu būdų nesugalvokite meluoti apie nebūtus klientus ir pateikinėti netikras rekomendacijas.
3. Svetainės išvaizda. Pirmas įspūdis - svarbiausias. Jeigu jūsų puslapis neatrodys profesionaliai paruoštas - žmonės galvos, kad jų savininkai taipogi mėgėjai. Jei jūsų svetainė atrodo geriau nei jūsų konkurentų - natūraliai sudarysite geresnį pirmą įspūdį negu jie. Jeigu jūsų biudžetas ribotas - bent jau pasistenkite „prilenkti“ puslapio dizainą prie panašaus profilio svetainių lygio (vizualine prasme), nes kitaip niekas jūsų ir jūsų veiklos nepriims rimtai. Blogiausiu atveju naudokite svetainės šabloną, bet atsiminkit, kad jis nebus „nukaltas“ jūsų atitinkamoms reikmėms arba jūsų ieškomai tikslinei auditorijai ir gali baigtis tuo, kad jūs atrodysit kaip ir visi kiti. Norint susikurti tikrai stiprų identitetą ir planuojant didesnį biudžetą - vertėtų pagalvoti apie interaktyvesnes technologijas, tokias kaip flash animacija.
4. Klientų aptarnavimas (palaikymas). Vartotojams visada įdomu žinoti kas nutiks, jeigu jie turės klausimų dėl teikiamų produktų ar paslaugų. Jei parodysite jiems, kad esate čia, šalia ir lengvai pasiekiami bei atviri pagalbos suteikimui - klientai tai įvertins. Suteikite galimybę paskambinti jums (nemokamas telefonas - dar didesnis pliusas) arba kreiptis elektroniniu paštu, kuris turėtų būti aiškiai matomas kiekviename svetainės puslapyje arba įdiekite online pagalbos modulį į savo tinklapį. Pačiu blogiausiu atveju - jie turi žinoti kad egzistuoja ir paprastas fizinis kontaktas su jumis, pabeldžiant tiesiai į jūsų ofiso duris. Jeigu jūs nenurodysite savo adreso, arba nurodyta gatvė bus kažkur Kamčiatkoje - žmonėms gali kilti įtarimas. Taigi būkite atviri ir pasiekiami.
5. Kliento duomenų saugumo procedūrų ir privatumo politika. Bet koks kreditinės kortelės duomenų nuskaitymas turi būti vykdomas saugiuose puslapiuose (su SSL sertifikatais) ir jūsų skelbiamas privatumo politikos aprašymas - matomoje ir prieinamoje vietoje. Įsitikinkite, kad svetainėje yra nuoroda (dažniausiai puslapio apačioje) į aprašomą duomenų saugumo ir privatumo politiką. Vartotojai nesuteiks jums jokiu asmeninių duomenų jeigu nežinos ką jūs su jais veiksite.
Galiausiai dauguma žmonių nori geriausio ir labiausiai apsimokančio sandėrio ar pasiūlymo. Įsitikinkite, kad jūsų žinios apie produkto ar paslaugos rinką yra šviežios ir kainos yra proto ribose bei konkurencingos. Jūs galite daryti bet ką iš šiame straipsnyje aprašytų dalykų, bet niekas nepadės jei jūsų kaina bus neargumentuotai didelė. Jeigu vis tik jūs teikiate paslaugą kainuojančią daugiau nei pas kitus - bent jau paaiškinkite kodėl.